15 Mart 2014 Cumartesi

Seboreik Dermatit mi? Kendimi Pıçaklamak İstiyorum... :)

Başımda deli bir illet var...
Çoğu zaman bundan çok sıkılıyorum.. Üzülüyorum.. Nasıl anlatacağımı bilemediğim için herşey güzel herşey çok iyi gibi davrandım... Ama gel gelelim ki dışı sizi içi beni yakar hesabı var ya aynen o bendekide...
Uzun bir süredir Seboreik Dermatit adı altında lanetler ötesi bir hastalığın pençesindeyim.. 
Son 1 sene içinde olay çığrından çıktı.. Bıraksam terbiyesiz yayıldıkça yayılacak.. Fakat dedim ya illet lanett... Geçmiyor  tıpta bir tedavisi yok.. Ürünler fayda etmiyor..
Dünyaları döküp aldığım ürünlerde aynı şekilde..

Bi ara isyan bayranı çektim  "yeter ya doktorlarda bir halta yaramıyor ilaçlarda kremlerde.. Dolan öyle " dedim ama olmuyor dostlar olmuyor...
Deli bir kaşınma ve yanma hissi sizi sizden ediyo o derece feci...
Her yöntemden bir kuple denedim, onu içtim bunu sürdüm.. Onu yeme dediler yemedim.. Bunu içme dediler içmedim.. Ee öleyim ben o zaman...

Stresden dolayı insanların bi anlık buhranlı vakitlerinde bi anda yakalayan bir mikrop bu..
İlaçlar,şampuanlar kremler.. Türlü doktorlar...
Ama nette dolanırken bulduğum bir blog var ve oradaki kürü denedim.. 
Stresen uzak olmam elbette zor ama elimden geldiğince olaylara pozitif yaklaşıyorum.. Kabul çok inandırıcı olmadı bu ama durum bu "olmak zorundasın  Tubiiii" dedim... 
Her derde "Amaaann boşver olursa olur olmazsada koyuveririz gider" dedim.. Şimdilik bunada devam.... Her ne kadar beceremesemde... Bi aralar ne kadar duyarsız bi şahsiyettim halbuki şimdi halime bakınca üzüldüm be kendime valla yazık... :)

Neyse sözü uzatmaya gerek yok  küre gelelim... Ciddi anlamda etkili tek şart düzenli kullanmak..
Blogun linki; webseyyahi   .
Ve lütfen kürdeki malzemeleri görünce vazgeçmeyin... Bilinki işe yaramasa cidden bunları yazmadım.. Bu kesin bir tedavi değil elbette fakat rahatlamanızı sağlıyor.. İyleştiğinizi gördüğünüzde içiniz dahada ferahlıyor.. Mutlaka şiddetle ve şiddetle tavsiye ederim... Bu hastalıktan çok muzdarip kişiler var çok iyi biliyorum... Bu sebeple deneyin ne kaybedersiniz kii?

Ve ben ne kadar hala kendime bu hastalık temiz olmak yada olmamakla bir ilgili olmadığını tekrarlayıp dursamda insanlar tam aksini düşünecek diye ödüm kopuyor...
Sizde benim gibi düşünmeyin çünkü cidden  değil...  
Tek sebebi ne yazık ki STRES .. 
Bol stressiz günler diler gözlerinizden öperim.... :)

Dipnot: Şampuan olarak Selsun Blue ya başladım bu yazıyı okuyupta bu şampuanı kullanan varmı bilmem ama fayda edebileceğini ve bu kürü destekleyeceğini düşünyorum.. Dedim ya denemekte fayda var... (Kullanan bir kullanıcı yorumuda alabilirsem sanırım çok memnun olurum...)

YAZIYA DEVAM EDELİM BAKALIM... :)

8 yorum:

  1. Kerastase Dermo şampuanları var. saç tipine uygun olanı almanı tavsiye ederim. Normal şampuanlar kaşıntıya sebep oluyo. Evde yapılan kürler ne kadar işe yarar bilmiyorum ama denemekte fayda var. Kerastase'ın dermo ürünlerinden ben memnunum. Daha önceden Bio recharge diye bi ürünü vardı tüp şeklinde onun kullanımı gayet kolay ve etkisi çok etkiliydi. Şu an ürünün üretimi durduğu için onun yerine başka bi ürün kullanıyorum. Kerastase Sensidote Maske ve Serum var onları karıştırıp tüm saça uygulayabilirsin.. Tabi danışman bi kuaföre gitmekte fayda var :) Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Şuan için evde daha doğrusu linkte verdiğim sitedeki kür faydalı gibi fakat şu kaşınma konusu çok ciddi bir sıkıntı :) Dışarıda olduğumda kaşınma olmuyor ama kapalı bir alan için bulunduğumda arttıyor kısa süredir takip ettiğim bu.. :) Dediğini şampuan ve serumuda deneyeceğim teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  3. Yaptığın kürden memnunsan bile şampuanı kesinlikle kullanmanı öneririm.. Hepsini kullanmakta fayda var ama biraz masraflı oluyo :)

    YanıtlaSil
  4. O masraf kısmı sorun değil hani çözümü dünyanın diğer ucunda bile olsa gider gelirim herhalde :) Cidden illet bir rahatsızlık çözümü uğruna nelere paralar vermedim hala veriyorum yeter ki geçmese bile hafiflesin o kadar umudu kestim ki artık geçeceğinden ondam masraf kısmı onun yanında ufacık bir sorun olarak kalıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Şöyle söyleyeyim.. Bu hiç bi zaman geçmeyecek bi hastalık.. Tıbbi bi ilaç kullanmak istersen ekstra olarak eğer kullanmadıysan Elocon losyon var onu kullan.. Piyasada satılan şampuanları kesinlikle ve kesinlikle kullanmanı önermem.. Onların amacı sadece temizlik olduğu için içindeki etken maddeler pullanma ve kaşıntıya sebep oluyo.. Bahsettiğim serum ve maske direk saç derisine uygulandığı için deriyi besleyip rahatlatıyo.. Evet geçmeyecek ama hafifleyeceğini garanti ederim :) Ben de resmen pazarlamacı oldum :))

    YanıtlaSil
  6. Hahhhaaa bu hastalığı yaşamayan cidden bilemez sende beni çok iyi anlıyorsun bunu çok iyi biliyorum aylardır rahatlatacak yöntemler peşindeyim :) haklısın pisayadaki şampuanlar cidden bizim gibi saç tiplerine hiç uygun değil.. yanşamıyorum zaten bende hiç bir işe yaramıyorlar her kullandığım şampuan daha beter yaptı.. Elocon losyonu doktorum önermişti ama kortizon içerdiği için pek tercih etmek istemedim açıkçası bir yandan düzeltmeye çalışırken diğer yandan başka etkenlerle başka bir alanı bozuyor ilaçlar ne yazıkki.. Kaşıntı için ara sıra alerji hapı kullanıyorum azalsın kaşıntı diye bi nebze etkisi var oda pek kalıcı değil + onun ya çok yan etkisi bulunmakta :)
    Bahsettiğin serum ve maskeyi deneyeceğim mutlaka .. Listeme aldım bile her ciltte farklı etkiler yapıyor ürünler denemekte fayda var :) Hastalığa savaş açtım bi kere bulana kadar devam :)

    YanıtlaSil
  7. selam bende muzdaribim bu hastalıktan epeydir dalin şampuan kullanıyorum hem yüz hem saç için sabun kesinlikle kullanmıyorum işe yarıyor ne zaman sabun kullansam tekrar nüksediyor ben careyin dalinle buldum ama bu karışımıda deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Dalin şampuan da saç kremi olmadığı için etkili olabilir ama malesef ben bi sonuç alamadım.. Bu yazımdaki karışımıda denedim uzun bi süre bi müddet rahatlamı sağladı fakat malesef bir işe yaramadı.. En son gittiğim bir doktorun önerisi üzerine yaptırdığım bi kremi kullanıyorum.. Geçirmedi geçierecek gibi de değil fakat öyle azalma gösterdi ki ondan gayet memnunum :) Reçeteyi yayınlamıştım yazım burada; http://tubatmr.blogspot.com.tr/2014/07/seboreik-falan-yasayp-gidiyorum.html :) Üstte en alttaki linkleri takip edersen bulailirsin.. Son eklediğim yazıdaki reçeteden bahsediyorum :) Gerçi bir öncekide hayaet iyidi ama krem daha iyi geldi :)
      Malesef geçmeyecek bir hastalık bu bendeki özellikle inatçı çıktı ama bende inatçıyım uğraşmaya devam ediyorum :)
      Çok geçmiş olsun,Rabbim daha büyük dertler vermesin kimseye..
      Sağlıcakla kalın..

      Sil

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !