3 Eylül 2014 Çarşamba

Biraz ses.. Biraz toprak kokusu.. Bir parça mutluluk yanında mutsuzluk olsun, hüzünde hediyesi..



Yıllardır yazmıyor gibiymişim gibi hissettim bugün..
İzmirin içi sıkıntılı.. Hüzünlü biraz..
Güneşte kırgın.. Bulutların ardında gizleniyor sanki göremezmişiz gibi onu..
Belkide bol güneşli günlerimizi geri bırakıp melankolik bi hava oluşunca anımsadığımdandır..
Sabah servisle işe gelirken uyumak yerine gökyüzünü seyrettim..
Kah bir kadın figürü çıktı kah bir hayvan.. Film sahnelerinden hatırladığım kareler yerleşti gözümün önüne.. 
Bir şairin resmettiği bir şiir gibiydi.. 
Baktıkça bakmak geliyordu içimden.. Belki elimi uzatsam benide çekip yanlarına alacaklardı..
Evden adımımı atar atmaz gökyüzünün bugünkü oyunlarına dahil olmam gerektiğini ve bu satırları kesinlikle yazmam gerektiğini hatırlattım kendime..
Zaman öyle hızlı akıyor ki Eylül ayına vardığımızı bile anca bugün anlayabildim.
( Ondan sonra kaç sonbahar gelmişti? )
Doğru, yağmuru sevmiyorum.. Hatta böyle havaları da.. Lakin bu havalar insana yaşadığını hissetirebildiğini düşünüyorum..
Toprak kokusu gibi..
Bir yandan çalan Joy Türk'ün eskileri yad edercesine çaldığı en hoş tınıları..
İçine işletiyor kendini gün.. Sanki herşey sizi o güne çekmek için aynı senkronda hareket ediyor..
Yazın neşesini unutup o hüzünlü havada koybolmak istiyorum  böyle anlarda..
Yağmur yağmasın.. Hafif bir rüzgar essin.. Güneş saklanıp kendini ara sıra göstersin.. Müzik eşliğinde toprak kokusu gelsin mesela..
Bulutlarla elele dans edebilelim..
Bugün böyle olsun.. Yarın güneş açsın..
Kalbe giren hüzün sızsın ki tüm kalbi sarmasın..
Derin derin işlemeden ruha kıyısında dolanmalı..
Evet, evet bugünde böyle olmalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !