15 Haziran 2019 Cumartesi

Zamanında 👤






Zaman içinde hayatıma giren her derdin beni üzen herkesin sadece ruhuma zarar vermediğini fark ettim. Aynaya dönüp baktığımda insanlığımı da alıp götürmüşler. Görüntümü, hatta saçlarımı.. Onlar bile dayanamamış bunlara. Gülerken içten gülmüyorum, içerken derdime merhem olmayacağını bilerek içiyorum, aslında hiç bir duyguma  sarılamıyorum artık.. 
Öylesine sönük ki ışıklar zifiri karanlık heryer. 
Şu an kordonda oturmuş çayı mı yudumluyorum. Az önceki güneşin yerinde yağmur var şuan. 
Sevmem. 
Sus, buda söylediğim bir yalan.. Severim bazen neşe demektir aslında ama bazen.. 
Ruhunuzu, benliğinizi, saçlarınızı, yüzünüzdeki kırgınlığı silemezsiniz hiçbiriniz.. 
Her şey için, gerçekten çok geç. 
Yapacak bir şey yok o zaman her şey için, mutlu bir gün dilerim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !