8 Ağustos 2019 Perşembe

Ağustos’oğuğu




Benim ayım buralar .. 
Geliyor yine koşa koşa.. 
Zamanın acımasızlığında saçma sapan doldurduğum her gün eskisinden daha çok acıtıyor galiba.. 
Gülüyorsun mesela bi bakıyorsun sonu bir damla göz yaşı.. 
Ağlarken bi bakıyorsun dümdüz bir hayatın içindesin.. 
Ne tuhaf her şey !
Gereğinden fazla mı duygusal oldum, yoksa oldum olası böylemiydi hamurum.. 
Artık anımsayamıyorum..
Öyle ters öyle kötü bir dönemdem geçiyorum ki her şey beni sınar gibi yine. Hayatımda geçebildiğim tek bir sınavım oldu diğer hepsinden çaktım.. 
Hay aksi desene gene çok eğleneceğim.. 
Unuttuğumu düşündüğüm, (unutmayız kimse unutmaz) hayır sindirdiğimi sandığım her kırgınlık her küslük hepsi burnumun dibinde musluğu açmamı beklerlermiş meğerse.. 
Musluğu açmayın artık.. 
Yapmayın yani kalp bu kırıldı mı düzelmiyor ki....
Yama tutmuyor meret kabuğu küçücük bir tırnak hamlesi.. Ne diyeyim ki, buralardayım merak edersen Ay hilal iken göz kırparsın görmesemde hissederim, gerçekten...
Şimdi sağlıcakla kal sevgili blog sen gene de sevme beni olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !