14 Ağustos 2012 Salı

Mutlu yaşlar...


İçimde tarifsiz bir duygu var.. 
Bir yanım buruk, bir yanım doyasıya neşeli.. 
Ben bu sene farklı hediyeler aldım.. Çok daha özel, çok daha içten.. 
İnsan hatırlanmak istiyor demiştim.. Her zaman hatırlanacağımı biliyorum.. Dostlarım, ailem.. Hiç bir zaman yalnız değilim.. İyi ki varlar..
Geçen seneden bu yana çok daha farklıyım, çok kısa zamanda büyük değişikler oldu hayatımda.. Sonlandıramadığım bitmişliklerimi sonlarndırdım ve başlamamış bitmişlerimle birlikte, sayfaları toza bulanmış bir deftere yazıp en üst rafa kaldırdım..
Yeni insanlar kattım yaşamıma.. Bana değer katan insanlar.. 
Yeni alışkanlıklar edindim.. 
Tekrar yazmak gibi.. 
Küsmüşlüğümü bozarak yaptım bunu.. Başka bir küsmüşlüğün vasıtası ile... 
Daha cesur, daha sağlam durabileceğimi öğrendim.. İstersem gerçekten yapabileceğimi unuttuğumu farkettim.. Başardım..
Kulağımı müziklerimle, ruhumu kitaplarımla doldurdum.. 
İçimdeki sevgiyi dostlarımla, ailemle özenle işledim.. Onların sevgisiyle, desteğiyle doldum.. 
Nefes alışımın değerini dahada iyi öğrendim.. 
Onu dinlemeyi.. Anlattıklarına kulak verip sukunetle beklemeyi, sabretmem gerektiği gördüm.. 
Kaybettiğim sabrımı, gereksiz sabır gösterdiklerim arasına çizgiyi çektim..


Buruk yanım...
Nefes alırken soluduğum o yan.. 
Sende öğrettin, değer kattın... Fazlaca hemde.. Canımı yaktın, üzdün, ağlattın, güldürdün ve tekrar ağlattın.. Uçurumun kenarındayken düşmeme birde sen destek verdin.. Hatırlamadın.. Hatırlamayacaksında.. Olsun öğrettin.. Öğredim almam gereken tüm gerçekleri.. Fazlaca.. Çok fazlaca...

Oturup yazdım bunları.. Bu bir ilk.. Ben doğum günlerime özel hiç bir not dahi yazmadım bugüne kadar.. Önemsemedim bile bir sene daha bitse ne çıkarki.. 
Zaman akıyor işte her sene birbirinin aynı.. 
Ama bu yaşım değil.. Okudumda, hayır değil..
Ben eski yaşımı hiçte boş geçirmemişim.. Bu sene öyle yapmamışım..
Özleyeceğim seni eski yaşım.. Dilerim ki yeni yaşım seni bana aratmaz..

Bugün doğan herkesin doğum gününü en içten sevgi ve dileklerimle süsleyerek kutluyorum..
Arada ağlamayı, arada gülmeyi, arada çılgınlık yapmayı, arada ağır durmayı, arada bir olasa da sakin, arada bir kıpır kıpır, arada bir de sevmeyi unutmayın....
Mutlu yaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !