8 Ekim 2012 Pazartesi

Uzaklar.. Yalnızım.. Bir ben.. Sadece ben..


Zamanı durduramıyorum..
Dur diyemiyorum..
Dur be dur.. Geçip gitme artık..
Sürükleme beni ve hayatımı peşinde.. Sürüklenmeme izin vermeyin lütfen..
Bazen çok ağır geliyor, çok fazla..
İsyan bile edemiyorum.. Sesim çıkmıyor.. Düğümleniyor, kararmış kalbim, buğulanmış gözlerime doluveriyor..
Susturma beni zaman.. Sesimi, soluğumu alma benden..
DUR! 
Lütfen DUR!
Kelimelerim, var olan cümlelerim.. Geri dönün durdurun herşeyi.. 
Saplanıp kalayım o zaman(a).. 
Kayboldum bulamıyorum dönemeci(mi).. 
Nerdesiniz? Ne istiyorum, ne istiyosunuz..
Zaman dur artık, bulmalıyım yolumu.. Çok uzaktayım çok..
Sessizlik lütfen.. 
Dönene kadar uyumalıyım, yolu görmeliyim.. Uyandığımda orada olmalıyım..
Durmalı.. DUR! Lütfen..
Bir ben.. Sadece ben.. Ve ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !