25 Kasım 2013 Pazartesi

Herşey Yağmurdan...

Hani bir deyim var ya; "Kuş misali" diye...
Hepimiz öyleyiz bugün burada yarın başka bir yerde ... 
Ben bunu sadece bir yerden bir yere gitmek ile eşleştirmiyorum.. Her şeyin bir diğer anlamı vardır ya heh işte tam orasından tutuyorum..
Dönüp baktığında o yandan hala bi yere gidememişim onu görüyorum..
Bazı kapıları aralamışım kimilerini hiç zorlamamışım bile..
Ne istiyorsun diye sorduklarında klasik bir cevabım vardır benim "Bilmiyorum" ..
İnsan ne istediğini bilmez mi hiç..  Helede benim gibi 27 yaşına ip atmışken..
Tam da 26 senedir nefes alıyorum ve bir günden bir güne ne istediğimi yada nereye gitmem gerektiğini bilmedim..
İdealist biri olmadığımdan değil aslında cesaretim olmadığından buda aşikar fakat bazen durduramadığım keşkelerim olmaya başladı...
Halbuki bi zamanlar nede azlardı... Bir bir çoğalıyorlar.. 
Tek tek boşluklar ve çatlaklar oluşmaya başladı..
En kötüsüde kanıyorlar.. Yada aralarından sızan bişeyler var..
Oluk oluk akıyor gibi..
Bi cinayet filmini anlatır gibi oldu bu cümlelerde ama nasıl tabir etmem gerektiği bilmiyorum...
Yani öyle işte.. Ne uzadım ne kısaldım.. Ama yaşım ilerliyor... Geride bir yığın zaman bırakmışım...
Öyle işte... Yağmurdandır yağmurdan...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !