10 Temmuz 2014 Perşembe

Kötülerin Zaferi:Yaprak Dökümü

Mevzumuz tatil.
Malum yaz geldi ve geçiyor. 
Her sene dolu dolu tatili yaşayan ben henüz değil ayağımı suya sokmak, bi tuzlu su olsun bi klor kokusu falan solumuş değilim..
Güneşin tenimi yakışını çıktığım alışverişte hissettim sadece..
Şimdi....
Her sene düzenli gittiğimiz tatilimin içine turşu suyunu sıktı arkadaşın biri..
Onun kadar yüzsüzünü daha tanımadım sanırım hayatımda..
Gerçi böylelerinin yüze ihtiyacı yoktur. Sadece laf ebeliği yapıp çıkar düşünmekten başka bişi bilmezler.. He bide arkadan atıp tuttar sonra can ciğermişiz gibi hala senle muhatap olur..
İyi mi ettim kötü mü bilmem ama yaptığım onca hazırlık ve alışverişe rağmen gitmeme kararı aldım.. 
Gene kötüler kazandı yani..
-Kötülerin kazanmadığı bir dünya varmı? Filmler ve diziler dışında-
Bütün hevesimin içine ettiler.. 
Belkide böylesi daha iyi olmuştur.. 
Bazen bişeyler için farkındalık gerekir ya böyle durumlar en can alıcı sahnelerdir.. Beyin bu bedava nasılsa çalışır durur.. Düşündükçe seni kemirir bitirir..
Önce arkadaş ayrımcılığı mı yaptırıcam diye geçirdim içimden..
Hoş "o geliyorsa ben gelmeyeceğim" dediğimde aldığım "tamam" yanıtı hayal kırıklığına uğrattığı için ne düşünüp ne düşünmeyeceğimi kestiremiyorum..
Bende her insan kadar bir ısrar belirtisi görmek istedim açıkçası.. O 'tamam' öyle bi tokat attı ki yüzüme hani ayrımcılık dedim ya 'b.k yaptırırsın aptal tuba' dedirtti bana.. 
Senelerdir aynı kadro ya bi kaç kişi dahili ile gidilecekti.. Tamam iyi hoş ama neden sen varken sevmediğin birinin daha davet edilip otelin ödemesi yapılacağı zaman geleceğini öğrenmiş olmam yani bu benden gizlenmiş ki kasti olmadığına eminim fakat davet edenin de beni göz ardı edip kenarı itmesi ne demek oluyordu?
Çünkü ortada bir tercih var zaten oda benden yana değil.. Mevzu açık ve net haliyle..
Zaten ikimizin de bu tatile davet edilmesinden belli değil mi ki? 
Daha ne kadar belli edilebilirdi sorarım kendime..
Hala kafamda bunu evirip çeviriyorum..
Kimseye prim verip ardından söylenmekte istemiyorum.. 
Sadece sinir olmakla yetiniyorum işte..
Tek kelime etmedim zaten etmemem için kafama bişiler fırlatıldı daha ne olsun..
Önemliymişim, beni severmiş, hep yanımdaymış bla bla bla..
Evet gördük hep benlemiş..!!!
O TATİL BENİMDİ!
Söylenmek ve beddua etmek istemiyorum fakat itiraf edeyim eğlenmelerini de hiç istemiyorum.. Bunu neden gizleyeyim ki istemiyorum işte!
Bana bunu yaptılarsa bende benim canımı sıktıkları gibi onlarında tatillerinde canları sıkılsın istiyorum..
Dualarım tutsaydı zaten ohooooo şuan Afrika Çöllerinde olurdum.... (Afrika Çölleri mi? oda nerden çıktı mı? Her insanın uzun hayalleri vardır. Oradan bir yerlerden  ^^ )
Fesat biri değilim ama evvel zamanında demişimdir mutlaka kinciyim diye napim..
Canımı yaktıklarında dişlerimi çıkarıyorum işte..
Kendimi şekeri elinden alınmış bir çocuk gibi hissediyorum.. Burukum, kırgınım.. Ve yine kimse farkında değil..
Herşey her zaman olduğu gibi yani..
Hiçbirşey düz değil.. 
Eğri büğrü yaşamaktan yoruldum..
Eski yıllarımı özlüyorum..

Bu senede böyle sevimsiz bir yıl oldu.. Bir senem iyi geçse diğer sene illa bozuk süt kokusu yayılıyor etrafıma..
Ve bu sene yaprak dökümü senesi oldu.. Bakalım daha neler olacak... Hadi hayırlısı...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !