9 Eylül 2019 Pazartesi

Derin Kuyum



Hala fikirlerimin arkasındayım.. 
Hala neydiysem oyum.. 
Zamanın bana getirdiği çok değişim var.. 
Evet, ama yedi sene önceki söylediklerim ve ben hala aynıyız.. 
Değiştirmek istemedim mi yoksa istedim ama başaramadım mı.. Arasını bilmiyorum öyle darma dağın düşen bir farkındalık oldu ki şu an üzüdüm.. 
Gerçekten onca yıllar boyunca bu yükleri nasıl tüketip bitirmedim.. Aksine yüklerim daha da fazla.. Üstlerine yenilerini eklemişim.. 
Çıkıp gelse ‘sen elimle bıraktığım yerdeyken, ben çoktan başka bir diyardayım’ diyecek gibi.. Belkide ‘beklemişsin’ diyecek küstahlıkta..
Dik duracağım diye, sırf kimse arkamdan konuşamasın diye mi böyle biri oldum.. Kendi soruma kendim cevap bulamazken çevremdekiler ne yapsınlar.. 
Çok büyük bir kuyu.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !