26 Eylül 2019 Perşembe

Yağmur


Galiba akıllanmak ders çıkarmak hatta umudu tekrar ele almak falan kalıcı hobileşme yolu olacak bende bu gidişle.. Kurduğum cümlenin devrikliğine ne diyorsun sevgili blok.. Kendimle ilgili hiç bir şeye hayret edemiyorum artık.. Ama cidden bir ortasını bulamamak ne kadar yorucuymuş.. Öyle her gün somurtan ağlak mutsuz dolaşan biri gibiyim bu blokta bu gece öyle olmasın dedim.. Yani öyle sayılmam galiba şu an bu yazdıklarımla? Biraz isyankar olabilir belki.. Olur o kadarcık dimi ama.. 
Neyse bu videoyu şuraya bırakıyorum.. 
Bu şarkı ilk çıktığında nasıl çok dinlediğimi anımsıyorum hep.. Bende oldukça yer etmiş bir şarkı idi kendileri efenim.. 
Zeynep Bastık farkıyla da pek tatlı olmuş.. 
Dinleyerek uyuyalım hadi bakalım..
Sağlıcakla kal kadim dostum..

2 yorum:

  1. Merhaba 😊İdil adında kızınız oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyy... Merhaba :)
      O yazım oldukça eski arada epey zaman geçmiş diymi.. :)
      Maalesef hala bir kızım olmadı :(
      Olur mu bilmiyorum doğru insanı hala bekliyorum umarım çok bekletmez :)
      Mutlu ettiniz beni..
      Gününüz Mutlu güzel geçsin :)

      Sil

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !