19 Haziran 2013 Çarşamba

Yaşamak Direnmektir ..!




Ayıplıyorum kendimi.. 
Günlerdir gündemden öyle uzak kaldım öyle kafa dağıtmak için ortalarda dolandım ki ben yokken neler olmuş neler.. İlgisiz gibi durabilirim ama emin olun değilim..

Konuşmak bile sanki o insanlara prim verecekmiş hissine kapılıyorum..
Öyle şeyler duydum ki arkadaşlarımdan çok üzüldüm çok..
Anlamıyorum insanları neden göremediklerini anlamıyorum.. Bizden kilometrelerce uzaklarda yaşayan Türk'lükle ilgisi olmayan yedi yabancı bile bu kadar farkında ve ilgiliyken.. Kulağımla duydum hiç tanımadığım bir İngiliz'den hemde.. Konuştum..
Yazık sadece yazık !

Atatürk'ün verdiği onca emeğe.. Kanı ile canı ile bu toprakları kazanmış o kahramanlara üzülüyorum.. Yazık onların kanlarına, emeklerine, döktükleri gözyaşlarına..
Neymiş efendim bu ülke besmele çekilerek kazanılmış.. Atatürk mü kazanmış o insanlar savaşmış onlar ölmüş müş.. 

Sen nerden biliyorsun ki dinime küfreden müslümana bakın !
İslam'a inanan Müslüman değilmiyiz.. Bizde besmele çekerek o meydanlardayız için rahat olsun arkadaş. ! (Kusursuz olan İSLAMDIR .. MÜSLÜMANLAR değil ! )
Zihniyet öyle aptalca ki sadece gülüyorum.. Bu cümleyi açıklama gereği bile duymuyorum..
Tek kelime bile etmeye değmeyen insanlar bunlar..

Savaşı bilmeyen atar turar, asır gibi süren saçma sapan bir dizide oynayan oyunculuğun "o" suna bile sahip olmayan şahıslar çıkar atar tutar konuşur garip garip ki bence kendide anlamaz ne dediğini..
Yaşlı başlı başı örtülü teyzeler ağızıma almaya utandığım kelimelerle çıkar karşımıza, kimi ağzına ampul sokup poz verir..

Abi bi durun bakın kendinize ya.. Nasıl küçüldüğünüz farkında değilmisiniz..?
Hala göremediğiniz nedir..?
Sizin başınızda olabilen o adam, Atatürk olmasaydı şuan orada olabilirmiydi.. Ağzına soktuğun o ampulü gene sokabilirmiydin..

Ayıp gerçekten öyle ayıp ki bir Türk Kadını olarak o halleri görünce ben kendimden utandım..
Burada çıkıp demogoji yapmayacağım..

Çevremde öyle insanlar tanıdım ki; Milliyetçi,Atatürkçü'ydüler.. Ve birden birşey oldu kapandılar, en kral işlere girdiler.. Evler alındı bakın ev değil -ler.. Altlarında son model araba.. 
Bu değirmenin suyu nerden gelir bilader bi diyiver bana.. 
İşsizlikten kapı kapı gezen insan 5-6 ayda aldığı maaşla böyle ihya oluyorsa 10 numara bir iş bu.. 
Ben senelerimi verdiğim bir işyerinde kendi borçlarımı anca ödeyebilirken hemde..
Vardır bir hikmet.. Şu tamamen duygusal olan cinsinden.. Yada benden zekidir kimbilir..

Yakında bir internet sitesinde sahibinden satılık "ÜLKE" diye bir ilan görürsekte lütfen kimse şaşmasın..
Çünkü dışardaki o %50 var ya hani onlar ak kaşık bizler satılık.. 
Ben tencere tava çaldım onlar sukunetle bekledi sonra birgün otobüslerle ücretsiz talındılar meydanlara küfrettiler, ampul taktılar ağzlarına vs. İşte, onlar satılık değil, satılık olan bunu yapmayan diğer 50 bu..
Hadi hep beraber bizi Yunanistana sürüyolarmış.. 
Sürmek hikaye öyle bedava olmaz arkadaş.. 
Haydi herkes açık arttırmaya buyrunuz.. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !