24 Haziran 2013 Pazartesi

İfşa Edilmişim :)



Saçma sapan burç yorumlarına "Vay beee" diye tepki veren mahlukatlarız biz kadınlar..
Her seferinde de ihmal etmeyiz; "Aman çok saçma inanmam hiç öylesine okuyorum işte.. Hani fala inanma falsız kalma gibi bişey" demeyi..
Öyle değil işte o iş.. 
İnanmayan inananlardanız.. Hadi itiraf edin..
Sadece bunu diyemediğimizden, hani şu asil çok bilmiş tavrımızdan ödün vermemek içindir o cümleler..
İçten içe inanırız..
Bende onlardanım..
Ama ben şu günlük yorumları okumaktan çok hani karakter analizleri var ya onlara bayılıyorum..
'Bu kadar mı beni yazabilir biri ya' diyorum 'bunları yazan kesin Aslan burcu' demedende edemem her seferinde..
Tutturuyor işte adam, ya tutarsa mevzusu işte bu olsa gerek.. :)
Allahtan bunları yazan kişiyi tanımıyorum yoksa kesin olay çıkarırım..
Baştan aşağıya herşeyinizi biliyor.. Ve size öyle davranıyor.. 
Düşüncesi bile ürpermeme neden oluyor.. 
Muhtemelen bu hoş birşey fakat bana göre çok sinir bozucu..
Beni ifşa etmeyin ya ne olurrrrr.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !