15 Haziran 2013 Cumartesi

Tatil Döküntüleri Zavallilik ..

Cok zavalliyim.. 
Bunu anlamaktan gurur duymuyorum malesef ki.. 
Bünyem değişti.. Doğam farklilasti.. Hani eski fotograf albümleriniz elinize geçer giyiminiz, sacınız basınız bi başkadır.. Komiktir hatta fazla dogaldir.. naturelsinizdir.. yasanmislik yoktur.. gencecik, minniminiciktir hersey.. Hayat buymus ama bu olmus 'salla gitsin iste' diyebilmissiniz.. 
Hatta gülüşünüz bile değişmiştir iste tamda o oyle bisey bu durum.. 
Eskiden böyle değildim o albüme baktığımda.. 
Zavallı değildim.. Dimdiktim.. Yeni kararlarla donmuştum bi önceki sene tatilden.. Bir önceki senede bambaska bi uykuda ..
Şimdilerde gördüğümse fazladan bir yalnızlık.. 
Yaz aşklarına inanmam ben.. Çünkü yazlığa gittiğimizde bile böyle birsey edinememis olan ben bu yastan sonra mı edineceğim.. Yok artık !
Ama benim gibi zavalliysaniz eğer olur emin olun.. 
Hic ummadığınız bir anda gormeyeceginizi bildiginiz biri cikinca karşınıza unuttuğunuz o duygu su üstüne çıkmış, etrafınızı coktan sarmış olan o kokuya bağlanıp kalmak istersiniz.. 

Kaldım.. Yine takılı kaldım oraya.. Umursamadan, umursanmadigimi bildigim o an'a .. 

Anılar topluyorum iste hic durmadan.. 
Zavallılar böyle yapar .. Baskası yasar siz anılar toplarsanız..
Ömür böyle geçer gider iste.. 

Bazıları yasar, bazılarıda iste yasar fakat anıda kalır..

Zavalliyim cok zavallı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !