17 Eylül 2013 Salı

Okumasanızda olur .. ! Okumuyorsunuz zaten .. ! Yanlış mı ?




Haydi sil yeni baştan..
İlkokuldayken bir müzik öğretmenimiz vardır.. Şarkıyı söyletir veya çaldırdığı fülütten istediği gibi olmadığında ve bittiğinde hiç ses etmeden hafifçe elini başına iki üç kez toz silker gibi vururdu.. Bu "baştan" demek olurdu ve biz tekrar baştan komut ile başlardık çalmaya yada söylemeye..
Hayattada yapıyorum bunu.. 
Hafifçe elimi başıma vurup "hadi bakalım yeni baştan" diyip, yine başlıyorum...
Duygularımı ifade etmekte güçlük çekerim aslında .. Her ne kadar burada yazsam bile ara sıra..
Çok saçma sapan biriyim.. 
Hayatım çoktan o sapaklardan döndü öyle karma karşık saçma bi hal aldı..
Ne yapsamda aklımın içindekileri kontrol edemiyorum.. Adapte olamıyorum..
Nefret ediyorum bu durumdan..
Ara sıra edindiğim desteğe başvurmamak için kendimi zor tutuyorum.. En azından bu durumda nötrleştiriyor beni..
Sadece.. 
Sadece insanın sevip, değer verdiği biri insanın canını çok yakabilirmiş.. En kötüsüde hep dediğim gibi karşı tarafın UMRUNDA bile olmamanızdır .. !
Salla gitsin denebilir , ama uygulaması mümkünlükler mertebesinde değildir..
Alfabede adımın baş harfi hep sonlarda olduğu gibi, hayattada sonlarda olmaya bir gün alışacağım.. 
Bir gün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !