2 Eylül 2013 Pazartesi

Vakit Eylül vaktidir..



Eylül zamanı vardır.. 
Vakit Eylül vaktidir..
Yaşanması gereken içi kıpırpır lakin hüzünlü bir ay.. 
Seneler geçtikçe her günü her ayı ve her mevsimi tek tek yaşıyoruz.. Bu ay beni hiç yormaz.. Yorgundur aslında bu ay.. Yorar insanı hırpalar..
Bir yığın yük bindirmiştir omuzlara.. Bir türlü tutamadığımız o zaman var ya dayanmıştır yine kapıya..
Kış zordur ben gibiler için..
Neşelenmek için, güneş isteyen sıcak isteyen herşeyi unutabilme adına, herşeyi düzeltme adına dışarılarda olmaya ihtiyacıolan ben gibi biri için.. Zordur bu ay zor.. 
Her bitişin başlagıcı ise Nisan, bitişidir Eylül'de aslında..
Hani derler "Ayrılıklar ayıdır" diye.. 
Galiba öyle..
Gerçi bu ay benim için bir başlangıç oldu.. 
Kapalı bir kapıyı açtım..
Şimdi sadece bekleme vakti vakit..
Eylül güzeldir güzel...
Mutluluklar olsun..

2 yorum:

  1. ''içime oturup, bağdaş kurup, bir sigara yaktı eylül.''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ...
      Dedim ya, Eylül'dü. Savruluşu bundandı, kimsesizliğinden.

      Sil

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !