8 Haziran 2012 Cuma

Bencilce


Hergün yeni bir düşünceyle uyanırız. Her sabah yeni bir adım, yeni bir gün, yeni umutlar.. 
Umut etmeyi kestim. 
Umudu olmayan insan yaşamıyordur diyen ben, yaptım bunu. 
Tek umudum var sadece "kendim" bu hayat benim ve sadece kendim için yaşıyorum. (Yaşayan insan ben)
Bencil olmak gerek. 
Bugün bencillik yapıyorum. Bugünden sonraki her gün içinde.. (Aşırıya kaçmadan. Hatta aşırıya kaçarak. keyif benim, hayatta benim. Dimi.)
Beni sadece ben düşünüyorum. 
Kendinizi düşündüğünüz kadar kimse sizi düşünüpte değer vermez.
Kendinize "HAK ETTİĞİNİZ" değeri verin.
Bugün kendime bunun sözünü verdim. Eskiye dönmek imkansız bir hayal ancak yenisini yaratabilmek benim elimde.
Hadi bencilce davranın bugün.
Sadece "kendin(iz)" için bencilce bir şeyler yap(ın)!
BEN KENDİMİ SEVİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !