24 Kasım 2012 Cumartesi

Şşşit !!! Ben Duymadım...

Hayatta herkesin kendi bir duruşu var elbet.. Kısa bir süredir ben bunu kaybettim..
Nerede ve nasıl durmam gerektiğini kestiremiyorum..
Verdiğim kararlar şaşırtıcı, yaptıklarımda.. 
Bu ben değil(d)(im) diyorum !!!
Pişman oluyormuyum ? 
Buna ise karar veremiyorum bir türlü..
Çok büyük bir pişmalık olmadığı içindir belkide.. Kimbilir..
Ben bilebilirim sadece.. Bilirmiyim..  ?
Devam edermiyim böyle, sürdürürmüyüm şimdiki "Tuba"yı ? Düşünmek istemiyorum..
Memnun değilim, memnuniyetsiz miyin... Oda değil.. Ne peki beni rahatsız eden..
Neden huzursuzum iki benden de.. Neden..

    ^ Güneş öyle güzel ısıtıyor ki içimi.. Günlerdir içinde bulunduğum ruh halimi iyileştirmek ister gibi sanki..
        Gözlerimi alıyor beyaz masamdan yansıyan ışığı.. 
        İnadına diyor ki; gülümse... 
        İnadına iyi ol diyor...
        Anlık değişimlerime inat, kör etse bile bak diyor...   
        Gününüz aydınlık olsun..  ^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !