20 Kasım 2012 Salı

Yine mi........ =)

Kesinlikle sevgili annemim sözüne katılıyorum... 
"Seni alan yandı" der hep..
Haklı kadın.. İnsan hep mi hasta olmaya eğilimlidir.. 
Diyorum ben bu kadar mı çıtkırıldım oldum.. Hangi ara oldu bu ?
Hata mı biliyorum... Düzensiz beslenme ve yemek seçme.. Kesinlikle ondan..
Ama ne yapayım sevmediğim sebze ve meyveleri yiyemiyorum.. 
Ne kadar zorlasamda kendimi olmuyor.. Ben yaşayabilmek için yiyenlerdenim..
Yemek yaşam tarzım içine asla dahil değildir...
Bi suyu çok severek içerim ama sanırım kış geldiğinde onuda bırakıyorum...
Ne olacak bana böyle... Hiç bilmiyorum...
Gelecekte ki beni alacak talihsiz talibim, üzgünüm 365 günün 300 günü hastayım ben...
Siz siz olun sakın hava güneşli, sıcak diyip tril tiril gezmeyin.. 
Yoksa benim gibi tatlınızın gelmesini beklerken üşür, akabinde fark etmeden sabahına kocaman şişmiş bir boğazla uyanabilirsiniz.
Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !