12 Şubat 2013 Salı

Başlık yok.! İsim yok.!


Günlerdir sadece yazma fikri zihnimden geçmekte.. Geçiyor geçmesinede yazamıyorum..
Nasıl yazılır nasıl dile getiririm bilmiyorum ki.. -Hep bilmiyorumki, hep.. Ne zaman bileceğim ben?
Sayfaları karalanmış yıpranmış ve yırtıklarla dolu içim..
Satır aralarını okuyabiliyorum sadece.. -Başlık yine yok..
Yarım yamalak cümleler, kıyısı köşesi silinmiş kelimelerim var.. -Çıkaramıyorum içinden ne olduğunu, ne istediğimi.. Ne yazıyor orada?
Küstüm kendime .. Yine küstüm.. Garipsiyorum bu hallerimi bazen..
İnsan kendine küsermi? -Ben küsüyorum. Üstelik bu aralar bunu çok sık yapıyorum..
Yalnızlığa mı alışamıyorum? -Yoksa fazlamı alıştım?
Hangine küstüğümü bile bilmiyorum.. Yada neden, niye, niçin...
Korkuyorum.. İncinmekten çok incitmekten korkuyorum.. - Evet !
İncinmekten de korkuyor(muş)um.. -Evet !
Yalnız olmak ve olmamak arasında çizilmiş kalın bir şerit üzerinde bir aşağı bir yukarı yürüyorum sürekli..
Küskünlüklerim bitsin istiyorum.. -Bunu istiyorum.. Saçlarım bile böyle ruh hallerindeyken  tepkisini gösteriyor..
Bunu bir ben yapamıyorum.. -Bir ben !
Sadece küsüyorum.. Susuyorum.. Ağlıyorum.. 
Hepsi bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !