15 Şubat 2013 Cuma

KÖTÜ BİRİ(YİM)

Başlı başına yanlış yaratılımışım.. Buna dün gece kesin bir sonuç ile karar verdim..
Korkağım..
Potansiyel bir mutsuzluk aracıyım... Bu konuda abidesi dikilebilir cinsten..
Etrafımdaki herkese sadece mutsuzluk veren biriyim..
Beni seven birini fark edemeyecek şekilde kalın düşünceliyim..
Korkuyorum işte..
Birini mutsuz etmekten, onuda bu uçsuz yanlızlığıma çekmekten.. Orada tek olmaya alışmam gerek..
Boğazımda düğümlü bugün kelimeler..
Gözerimden akıyor hepsi bir bir...
Üzgünüm... Özür dilerim.. Hemde çok...
Doğru olanı hiç bulamadım.. Hep yanlış seçimler yanlış kararlar aldım.. Bunlar üzer.. Bi tek beni üzse keşke..
Üzer... Çok üzer...
Uykumu kaybettim yine.. sabaha kadar sadece tavanı izledim..
Ay ışığının gecenin karanlığında pencereme yansıttığı izleri seyrettim..
O'nu düşündüm..
Belkide doğru olan budur.. Böyle daha mutlu olursun.. 
Zamanla... 
Zaman...
Umarım siler..Ummak .. Beklemek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !