24 Şubat 2013 Pazar

Lattenin (ikincisinde) kalplisi makbuldur =)



Hiç düşündünüz mü merak ediyorum bir insan kalbinin gerçekten bu şekildemidir diye.. 
Çocukken cidden böyle sanırdım.. 
Gerçekten bir kalbin nasıl olduğunu orta okulda okurken insan organlarını işlediğimiz bir derste öğrendiğimde ciddi bir hayal kırıklığı yaşamıştım..
İtiraz ettiğimi hatırlıyorum "Hayır o kalp değil ki" .. Evet, bana göre değildi...
Bizim bildiğimiz kalp ucu sivri oval bir açıyla çizilmiş, biri düz diğeri tersten olan ve kuyruğu olmayan "2" ile çizilirdi. 
Bu asla kalp olamaz öğretmenim !!
Hayatın tüm gerçekleri gibi buda gerçekti.. Benim bildiğim kalp bu değil.. Gerçek kalp koca bir taş parçasına benziyordu..
Peki hiç düşündünüzmü "2" ile çizebildiğiniz o kalbi ortaya atan kim diye..
Ben çok düşündüm ve bulamadım..
Googleda bulmam için ne yazmalıydım mesela.. Hepsini denedim ve bulamadı.. 
Öyle yada böyle birisi buldu çizdi ve herkesçe bilinen bir şekle sokuldu..
Yarımşar parçalar halinde iki yan ile.. Biri siz biri o ..
Tek bir kalpte iki kişi olmak..
Tabi becerebilirseniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !