18 Nisan 2013 Perşembe

Müjde , Yaz Geliyormuş !

Su sıralar icimde hem sonbaharı hemde yazin müjdecisi ilkbaharı yasıyorum .. Tıpkı şimdiki havalar gibi ..
"İzmir 'e kıs geri geldi.."
Gercekten oyle havalar soğudu Yagmur yağma arzusu icinde fakat bir türlü derdini dokemez bir durumda .. Sıkıntılı, üzgün ama neselide.. Havalara böylesi durumları yakıştırmayı seviyorum nedense .. İnsanin ruhuna, günlük yaşantısına dahi etki ederken neden kisisellesmesin diymi ya ..
Nisan ayi hep böyle .. Hep yağmurlu hüzünle karışık neşeli .. Ayrilamaz gbi birşeylerden .. Eskilerini atamaz , kislik kıyafetlerinden siyrilip yazlıklarına dönmekte tereddutlu gibi .. Hepsi olsun hepsini giyebilsin istercesine .. Ama nafile ..
Nisan bence en hüzünlü aylardan biri .. Melankolik .. ayriliklar ayi bence nisan olmali ..
Benim ayım Ağustos .. En sıcak ay en kurak en sert .. Belkide ondan surekli üşüyorum ..
Cok küçükken tatmamisim ki o soğukları .. Yada annem hic usumeme izin vermemiş .. Üzülmemem icinde ugramistir ama duyumlarım ve sınırlı sayıdaki fotoğraflarıma baktığımda hep ağlıyorum .. Galiba neysem oyle devam ediyor.. Mizmiz, sulu gözlü, inatci bir cocukmusun.. Hala ondan farksız sayılmam ..
Rüzgar esiyor.. Bahçedeki ağaçların konuşmalarını duyuyorum .. Kimbilir neler anlatıyor onlara rüzgar .. Kimleri cekistiriyor.. Kimin dedikodusunu yapip kime gulup agliyorlar kimbilir..
Bir kulağım aralik penceremden odama giren bi seslerde ... Belkide birilerinin banada gönderdikleri demek istedikleri vardır diye dinliyorum .. Müzikten cok onların sesi yankılanıyor icimde ..
Kıs geçmedi der gibiler .. İlkbahar gelmeyecek ya yaz olacak ya kıs ..
Ah! Mevsimler bile buna karşı .. Onlarda küsmüşler .. İncitilmisler ..
Huzurlu bur gece diliyorum .. Kendi adıma herkes icin .. 



                                                  ( Fotoğrafın tüm hakları bana aittir. Tuba Atamer )

                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !