24 Nisan 2013 Çarşamba

"YETER Kİ SEV SEN BENİ"

Olmaz mı hiç.. 
Yani böyle bir tuşa basmışlardır ve herşey o anda duruvermiştir böyle.. 
Ne İleri sarabilirsiniz nede geri.. 
Sövmek istersiniz diliniz varmaz, vurup kırmak herşeyi dağıtmak istersiniz eliniz gitmez..
Bir bir sıralarsınız işte o andaki olamayan herşeyi oldurmak istercesine o istek ve içinizdeki kelebeklerinizin sizi itelemesine rağmen omuzları düşürüp kocaman bir iç çeker "olabilirdi" diyebilirsiniz..
Sadece unutursunuz işte öncesindeki olmuşları.. 
Olabilirmiş gibi yaşarsınız ya bir müddet öyle gibi birşey işte böyle hissetmek.. 
Unutmakla, unutmak istememek arası gelip gitmek...
Unutulduğunu hissetmek içinde.. 
Düşünmek, küçücükte olsa ufacık bir damlanın kayıp gitmesi gibi bir umut ile içinin kanatlarını hareketlendiren o fikir.. ' Unutmadı belki de .. ' 'Belkide hala... ' Diyerek aramak içinde bi yerlerde, kısacıkta olsa bir şarkıda.. 
Yağmış olan tüm yağmur damlalarında.. 
Ufacıkta olsa bir umutla; "YETER Kİ SEV SEN BENİ"  ben hep severim ki seni ! 


Kuzey ve Güney dizisi için Sevgili Zeynep Casalini daha önce Fikret Kızılok'tan dinlediğimiz şarkıyı yorumlamış.. Kuzey ve Cemre'nin aşklarını yansıttığı bir sahnede izledim.. İtiraf edeyim diziyi ara ara denk geldiğinde izlemişimdir bu şarkıyı yorumladığınıda fragmanda dinledim..
Hoş olmuş, iyi olmuş.. 
İki kelam etmek gerektiğini düşündüm..
Seyrinize... ^_^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !