19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yağmur Yüreklim

Kafamda kurup yaşayacağım hayallerim vardı bir vakitler .. Sadece senle dolu olan.. Sonra hepsi birer birer söndüler..çat bir şiirde karşıma çıkan çat bir şarkıda nükseden..
Ne garip değil mi halbuki senle hiç hayaller kurmamıştık biz .. Tek hayal kuran benimişim fark etmeden .. 
Arada düşünürüm başka birini seni sevdiğim kadar sevsem bunu hissedermisin .. Ne düşünürsün diye ..
Canın mı yanar mutlu mu olursun ..
"Yeniden başardın bak sevdin oda seviyordur ama iyi gör hayatını ertelercesine sabırla yaşama, sev.." dermisin .. 
Bazen düşünüyorum birşey gelse başıma duyupta koşarmısın yanıma .. Cız eder mi yüreğin kor düşer mi içine gelemesende ..
Umrunda olmadığımı her an her saniye beynime kazınmışken neden düşünür bir insan böyle şeyleri ..
Bilmiyorum .. 
Senide bilmiyorum aslında .. 
Uzaklarda ki bir yabancısın sen ..
Artık sadece şarkılarda olan .. Rüyalarıma bile gelmez oldun.. Bunu bile çok gördün bana ..
Çok görmelere doyamadın hiç .. 
Hayatı hep pamuk ipliğine bağlı yaşadın ama bizi yaşayamadın .. 
Yaşayamayıyorym bende.. Her nefeste seni arıyorum ..
Saatlerce bankta oturup seyrediyorum hızlı ve hırçın dalgaları .. 
Geceleri daha zor derler yalan her an çok daha zor .. 
Zaman sinsi acımasız siler anıları öyle değil mi öyle .. Değilmiş işte .. 
Geçmiyormuş.. 
Yoldan geçen herkesin yüzünde arar oldum seni .. 
Her baktığımda içim yandı .. Hiç olmayacaksın .. 
Tesadüfler aptallar için ..
Benim gibi gerçekçi aptallar için değil ..
Filmlerde olur.. Hikayemizde öyle değil mi .. 
Saçma sapan bir film senaryosu gibi .. Asla olmayacak , olamayacak bir tesadüf.. 
Yarın uyandığımda yine olmayacak olman ve sensiz bir güne daha atım attığımda saçmalamadan devam edeceğim.. 
Ben saçmalamayı senle sevdim , ansızın kaytarmayı, sımsıkı sarılmayı senle sevdim .. 
Yağmur .. 
Biliyormusun yağmur yapması için dua eder oldum .. 
Kendime itiraf etmeye korkuyorum .. Sevdim çünkü .. 
Yağmurum değil yağmasından sesine tahammül edemeyen ben .. 
Hepsi buydu aslında ..
Sevdirip kaybolman .. 
Sevilmek güzel şeydir ..
Güzeldir .. 
Gecede gündüz de .. Senle .. Güzeldir ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !