2 Ağustos 2013 Cuma

Tembel Kedi Yada Patates Çuvalı Falan İşte ツ




Hiç birşeyi ertelememek gerek!
Resmen hayatı erteleyerek yaşıyorum.. 
Dilimi geliştirmek istiyorum erteliyorum.. 
Yüzmeye tekrar başlamak istiyorum ama erteliyorum..
Gitmem gereken bir yığın kurs var ve ben hep erteliyorum..
Uğramam gereken arkadaşlarım, gidipte görmem gereken bir yığın yer varken ben yine ve yine erteliyorum..
Bir uykuyu ertemiyorum diye geçirdim içimden fakat onuda erteliyorum..
Kitaplarım hüzünlü hüzünlü bana bakıyor ben ise onu bırakıp başka bir kitap alıyorum onuda diğerlerinin üzerine bırakıyorum.. Ayda 1 kitap zor okur oldum, erteliyorum çünkü..
Bir işimi ertelemiyorum.. Düşünün fotoğraf çekmeyi bile erteler oldum.. Belkide beni bunaltanda bu ertelemelerimdir..

Deliler gibi alışveriş yapan ve bundan keyif alan biriyim.. İyice tembelleştim artık mağazaya gitmek yerine mağazanın adresinden satın alıp ayağıma getirtiyorum.. Annem haklı "Dünya'da iş olduğunu bilsen gelmeyecekmişsin" der hep .. Ee haklı ne diyebilirim ki ! ツ
Hayatı çooook uzunmuş gibi yaşıyorum.. Sanki hep aynı yaşta hep aynı duygularda kalacakmışım gibi.. -Gelde bana sor onu...
Arzularımı yitiriyorum erteleyerek.. 

Kredi kartlarımın taksitlerini bile erteletmeyi adet edinen ben bulaşıcı gibi önüme çıkan herşeye "Sonra" demeye başladım.. Alışkanlık, bağımlılık oldu bende.. Psikolojideki yeri nedir bilmem ama nereye kadar arkadaş...

Blogumun temesını değiştirmek istiyorum hanidir.. Ertelediklerimden biride budur.. -Daha yığınlarca var.. Onca seneler neler biriktirdim bir bilseniz.. 
Eski temam çok sıkıcı bunaltıcı geliyordu.. Eski gibi kokuyordu.. Ama eskiler güzeldir bu o eskiler gibi değildi değişmeliydi..
Hani düşündüğümde diğer ertelemelerim gibi paraya yada totomu kaldırmama zahmet etmeme gerek kalamayacak cinsten birşeydi.. Ne kadar zamanı mı alır ki ?
Aslında hoşlanıyorumda değişiklik yapmaktan fakat dedim ya ERTELİYORUM.. 

Yeter dedim ve son hali şuan bu.. Daha uğraşacağım bitmedi hala gözümde eksik bişeyler var onları da bulunca tamalamış olucam..

Haftanın son iş gününden selam olsun herkese.. 
Bu ara şafak; 11 ツ  - Bugünü saymazsam.. 
Yaşlanıyorum ben.. ツ

Upss! 
NOTA GEL : İronik mi? Hadi canım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !