12 Ocak 2013 Cumartesi

Bir var bir yok.. Zaman adın var kalanın yok..

Zaman..
Zaman hızla ardına kattıklarıyla birlikte sürükleyip görütürüyor hayatı insan ömründen...
Dün nerde iken bugün nerdeyim.. 
Evet kısmen yaptığım aynı şey, masamın başında işlerini yoluna koymaya çalışarak didinip günü bitirmek için uğraşıyorum.. Ve her zamanki gibi yine yağmur yağıyor, diniyor.. Tekrar yağıyor ve tekrar diniyor..
Dün başkaydı, bugün başka.. 
İnsan garipsiyor ara sıra.. Kendini sorguluyor..
"Hata yaptım mı?"
"Yanlış kararlar verdim mi?"
"Hatalarım ve yanlış kararlarımı telafi edebildim mi, edebilecek miyim?"
"Neden eskisinden daha az gülüyorum?"
"Neden bu kadar sinirli, isterik biri oldum?"
İnsan soruyor işte ara sıra.. Ara sıra ?
Öyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !