25 Ocak 2013 Cuma

Fazlaca, Bolca Döşenen Yalnızlık; Merhaba .

Bazen düşünmeden edemiyorum..
Memnuniyetsiz biri olmam yanında ayrıca bir korkusuzluk var icimde.. Ne karanlıktan ne çakan şimşekten nede insanın kulaklarını bile sağır edebilecek olan gök gürültüsünden ..
Korkmuyorum..
Ben bu kadar mı alıştırmışim kendimi yalnızlığa ..
Böyle anlarda insan istemez mı birini yanında ? Ben istemem ve aramam...
Zayıflıkları sevmem evet, belkide fazla nazlanmak benim için bunlar ..
Mesela Köpeklerden deli gibi korkarım ancak bi o kadar da sever ve isirabilme ihtimali dahi olsa yaklaşır severim, laf atarım korkmuyormus gibi şakalasirim ..
Birgun bu sebeple basıma bir is acacağım ..
Çit kırıldım olsam acaba o zaman daha cok mu deger görürüm ?
Daha cok mu severler beni ?
Bir yerlerde okumuştum, bu kadın dergilerindeki metotlardan birinde.. Hani erkeği elde etmenin 10 kuralı .. Yada size asık mı anlamak için 5 yöntem olanlardan ..
Erkekler, kendilerine muhtaç onlan, onlari korumalarını istedikleri kadınları sever ve onları secerler-mişşş ....
Mişşş.... Biz güçlü olan kadınlarla iliskileri yurutemezlermis.. Mişşş ... ?
Düşünsenize köpekten korkmayan kendi ısını kendi yapan bir kadın, partnerini uzmemek için elinden geldiğince sorunları çözen bir kadın...
Düşündünüz mu ?
Düşünmeyin ..
Ben söyleyeyim eğer bası oksanacak, kedi yavrusu gibi mirildanacak br kadın iseniz eğer harika bir iliskiniz yada evliliğiniz olabilir.. Zira aksi durumda kendini kadının yanında güçlü hissetmeyen bir esınız olacaktır ki o da pek uzun surmeyecektir..
Ben bir minnos değilim .. Minnos olmakta kötümü? aslında degil.. Yani belkide hem güçlü hemde zayıf olabilmekte marifet..
Aslında o minnoslar görüntülerinin altında bir aslanın yattığını fark ettirmezler.. O istemediği sürece .. Bir cok insan bu yüzden kedileri sevmezler .. Kendini sevdirme potansiyelleri öyle büyüktür ki sevmeden yapamazsınız .. Ama nankör iste deriz..
Degil efendim degil .. O muhtaclik duygusu altında koruma içgüdüsüdur o nankörlük degil ..
Erkeklerin anlamadığı ise bu .. Kadınlarda böyledir ..
Feminem kokan bir yazı oldu fakat , hepsi birer gozlemdir ..
Burada ne kadını ne erkeği korudum ..
Anlatmak istediğim sadece fazla yalnızlık olduğu hepsi bu ...
Mutlu geceler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !