31 Aralık 2012 Pazartesi

Sağlılık, huzurlu seneler


Son saatler..
Bana göre günler önemli değildir.. Benim için o günü değerli kılan kişi önemlidir..
Ama yılın bitimi insana yeni umutlar yeni arzular aşılar.. Önemi demeyeyim de yaşattığı his desem daha doğru olacak..
Ama benim için artık çok daha farklı bir anlamı var..
Geçen sene bugünü dün gibi hatırlıyorum gecesini..
Yaşadığım pişmanlık değil aslen hissettiğim sadece burukluk..
İşte günler böyle önem kazanır.. 
Birini yada bir şeyi hatırlatır insana ve önemli olur..
Yoksa yılbaşı, sevgiler günü, anne ve babalar günü sade birer semboldür bana göre..
Mühim olan size ne hissettirdiği günün.. Yoksa bana hergün anneler günü.. Hergün benim annemin günü..
Bu burukluğu kimse bilmiyor, bilmeyecekte..
Ben biliyorum ya o bana yeter... 
Kolay gel 2013 ..
Gelişin kolay olsun ... 2012 gibi gelişin kolay bitişinde kolay olsun... 
Bu sene gibi sende yorma beni..
Bu seneye dair son yazım.. 
Bana kattıklarını, benden götürdüklerini yazmaktan ziyade şimdilik unutmak istiyorum..
Herkese sağlılık, huzurlu seneler diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !