14 Mayıs 2013 Salı

Bulut Selam Olsun Sana.. :)





Bir sürü ıvır zıvır gereksiz bir yığın şeylere kafa yorarız hep.. 
Sonra yorgun bitkin düşeriz..
Hep farkedilme çabasıyla fırıldak gibi döneriz.. İtirafat edin hadi !
Ben lafımı der çekilirim değil lafı puzzle'daki gibi yerine yerleştirir içimiz rahat devam ederiz.. Ama bize oda yetmez işte..
Başka şeyler ararız.. Bu 'başka şeyleri' açıklamasam iyi olacak sırlar baki kalmalı.. :)
Fark ettiğim şu ki; epeydir günaydın demiyorum buradan..
Aslında sadece bunu diyecektim ama kafamın içi hiç susmuyor malesef.. Bir daldırsam neler çıkar kimbilir..
Neyse ve neyseler işte...
Yaz geldi diyorum fakat hani bahar yaşamadan yaza giriş yapınca önce yaz sonra baharı yaşadık burada.. Geçen hafta kısa kollularla şirkette dolanan hatta klimaları açan ben 2 gündür üstüme ceket giyiyorum..
Üşüyorum işte ne yapaym ! 
Utanmasam klimanın sıcak ayarını açıp çalıştırıcam o derece yani.. :)
Ama olsun böylesi bile güzel.. 
Hava apaydınlık, bulutlar şekil şekil karşımda şuan..
Mutlular.. Mutlu olmamı ister gibiler..
Öyleyimdir belki.. Belki de değilimdir..
Bulutlardan bir tutam tutup ruhuma serpiştiririm işe yarar belki..
Mutlu günler.. Gününüz apaydınlık olsun.. Güzel bir gün batımı eşliğinde sonlanan.. İçinizi ısıtsın en güzelinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !