16 Mayıs 2013 Perşembe

Şöyle bir düşündüm de !




Ben bayadır şarkı paylaşmamışım hatta bu ay çok az ilgi göstermişim sevgili Blog'um sana :)
Günün anlam ve önemine layık ( esasen ruh halim ) olan şarkı..

Feridun Düzağaç - Senin yüzünden adlı şarkısı.. 

Bu adamı ciddi ciddi seviyorum.. 

Ama ben nedense pek Türkçe şarkı dinlemiyorum gündüzleri çalan radyom dışın fakat paylaşımlarım hep Türkçe yönünde.. Garipsedim telefonumdaki müzik listemi yenileme vaktim çoktan gelipte geçti fakat "ESKİLER GÜZELDİR" presibim ile halen çekişmede olduğum için erteliyorum... =)



(Bu arada Muyap'ın eklediği video kliplerden eklemeye özen göstereceğim.. Yeni telif hakları ile ilgili çıkarılan değişikliklerden bilginiz varmıdır bilmiyorum fakat artık Tv'nizden kaydedip Youtube ekleyeceğiniz her klibe daha dikkat ve özen göstermek zorunda bırıkılıyor insanlar ve telif hakları gereği kaldırılabiliyor.. Olması gerekende bu esasen fakat ben klipler için bunu saçma buluyorum.. Şarkıların mp3 indirilmeleri kesinlikle denetlenip yasaklanmalı fakat klip -Yapmayın lütfen ' Sanki kipteki ögeleri, kişileri hatta konusunu mu çalacağız ! Yok artık ! )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !