2 Mayıs 2013 Perşembe

Ciddi sorunlarım var :)

Garip bir şekilde farklı arayışlar içine giriyorum sanırım.. Bazı dönemlerim olur böyle.. Tamam kabul ediyorum ciddi derecede takıntı hastalığım var..

Takılıyorum böyle abuk sabuk saçma sapan konulara.. Öylede abartıyorum ki işi olayı epeyi bir vahim konuda en önmliler başlığı altında irdeliyorum..

En basiti mesela kilo aldığımı hissettiğim anda hemen yemek düzenimi değiştiriyorum.. Biri görüp 'ne kadar kilo vermiş' dediği anda da bitiriyorum.. 'Kilo almamışım ki' diyerek..

Belki bu kadınların en büyük takıntısıdır muhtemelen ama bu bana göre en basiti.. Yani ben ciddi anlamda kendimi hazırlıyor ve uyguluyorumda.. Arasıra seviyorum bu huyumu ama bazen başıma ciddi sorunlar açıyor..

Şu anda da bu arayışlar içindeki halim hayra alamet değil.. Kötülüklerin tanrıçası her an bir açık kolluyor.. İçeri sızacak o açıktan ve pufff.. Her şey toz duman. Hadi bakalım bandı başa sardık.. Arayış marayış kalmadı..

İnsanoğlu işte rahat durmuyor.. Şu meşhuuur Vasfiye teyze yorumuyla 'Napıcaaan be yavrum çekiceeen elin mecbuuurr' :)

Bugün İzmir 32 derece oldukça sıcak sanki baharı yaşamadan yaz oldu gibi.. Oldu oldu.. :)
Benim gibi sürekli bişileri kurcalayan rahatsız, huzursuz olmasın günleriniz... Huzurlu olsun sizin neşeli böyle..
Mutlu sabahlar... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !