30 Mayıs 2013 Perşembe

Se(n)sizlik .. !

Kelimelerim tükenmiş gibiyim..
Öylece sabit bir noktayı izliyorum..
Ardımda eşlik eden bir ses..
Biri ayağını tahta zemine vuruyor..
Aynı ritimde.. Aynı tonla..
Hiç birşey duymuyor sadece dinliyorum..
Odaklanmıyorum..
O ses var sadece.. Ve tüm zihnimde..
Umursamıyorum başka tek birşeyi bile..
Düşünmüyorum..
Konuşmuyorum..
Yazmıyor, yazamıyorum..
Hatırlamak istemiyor ama unutmakta istemiyorum..
Tak tak tak.. !
Git gide dahada şiddetleniyor sesi..
Beynim uyuşuyor.. 
İlk aldığımda ayağımı sıkan bir ayakkabı gibi acıtıyor..
Acıyor ama umursamıyorum.. 
Biliyorum geçicek..
İçimde genişleyecek.. 
Büyüdükçe dağılıp bozulacak..
O seste artık tamamen benim olacak..
Yalnızlık, ben ve ses..
Tamamen gittiğinde baktığım yerden, boşluğuma geri döneceğim..
Yine sensiz, yine sessizlik..




 

2 yorum:

  1. Tamamen gittiğinde mi?

    Bedeni gidecek, yaşadıklarınızın izi sana en yakın yerde kalbinde baki kalacak..

    Ne acı değil mi? Keşke tamamen gitse..

    YanıtlaSil
  2. @pe hito
    Bedeni oda gitmedi gibi arasıra.. "Yüzü ve kokusu hep aynı.. " Benzetiriz işte gelene gideni bekleyenlere..

    Birinin kalbini nasıl acıttımsa biride benimkini acıttı hayatta hep karşılığını yaşıyoruz sanırım.

    Hızlı bir çekimle yaşadım..
    Ağır çekimlede acıyı tattım..

    Tamamen gidemezler tamamen gidebilmeleri için ruhumuzunda gitmesi gerek galiba..
    Ama zaten benden tamamen gitmesin.. Zor seven biriyim bi yarım yüzyıl kadarlık daha yetse bana yeter sanırım..

    Geç oldu yanıtım.. Maili okudum fakat Yeni Türkü konserindeydim anca eve gelip açabildim bilgisayarımı..

    Tatlı rüyalar diliyorum..
    Hatta aydınlık bir gün.. :)

    YanıtlaSil

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !