31 Mayıs 2013 Cuma

Ben herşeyi hak ettim.. ! #direngeziparkı




Bakıyorumda hayatımız ne saçma sapan bir hal aldı..
Bir yandan hayvalar yerde bulsa üstüne pisleyecekleri bir kağıt parçası için didinip duruyoruz.. Diğer yandan kalbimizin orta yerini düşüp can yakanlarımızın peşindeyiz..
O para denen illet için yalan söylüyor, hak yiyoruz..
Güya yaşadığımız bir bütünlüğümüz var..
Devlet var, Millet var, Demokrasi var, Cumhuriyet var güya..
Kelle olduk, gavur olduk, ayyaş ilan edildik..
Tahrik ettik giydiğimizle, sürdüğümüzle.. Suçlu olduk bunları yaptık diye..
Hak ettik yer yer tecavüzleri, namus davası adındaki vahşetleri..
Sansürlendik, susturulduk ve bunları hak ettik..
Dilimizi kestiler, biber gazıyla kör ettiler.. 
Orantılı güçle "dayak cennetten çıkmadır" diyerek hak ne getire yedik sopayı.. Hak ettik işte biz..
Millet dedik diye, "hak" dedik diye.. Cumhuriyet dedik demokrasi dedik nerde diye sorduk diye hak ettik biz bunları..
Hak etmeye devam ediyoruz bize helal olsun.. 
Daha çok yiyeceğimiz biber gazı var, orantılı güçle tüm hıncıyla vuran o elleri hak etmek için daha çok hakkımız var..
Ben Cumhuriyet çocuğuyum.. Hamdolsun Müslümanım diyenden daha Müslümanım..
En azından "Hak" yiyip yetim hakkına göz süzüp rant peşinde koşmadım..
Bana bu özgürlüğü sağlayanların arkasından hakaret edip, günah alıp iftira atmadım.. 
Türk'üm ve Ne Mutlu TÜRK'üm demekten hiç GOCUNMADIM..
Kimliğimdeki o " TC " ifaresinden gurur, onur, şeref duydum..
Evet ben suçluyum.. 
Çünkü Cumhuriyet dedim, Demokrasi dedim.. Adalet istedim.. Sen çok yaşa ATA'm bana bunları bahşettin dedim.. Birşey daha dedim.. "Sen bize verdin geri almak istiyorlar" dedim..
Ben herşeyi hak ettim.. !


Gezi Parkı'ndaki nöbete müdahale


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !