25 Mayıs 2012 Cuma

Acımayın..


Öyle bir isteksizlik içerisindeyim ki şu an garipsedim..
Genelde uğraşacak birşeyler bulabilen ben şimdi ne fotoğraflarımla uğraşmak istiyorum ne biriyle konuşmak nede bunları yazmak..
Hasta olmamın etkisi de olabilir bunda. Su bile içmek istemiyorum çünkü ağzımın içinde acı bir tat var..
Suyu içtikçe hissetiğim o acılıktan dolayı susuzluk çekmek daha cazip geliyor..
Tıpkı hayatımın en sol yanında kalan, küçük kırıklıklarım gibi.. Onlarda benim hastalıklarım ve ben cazip olanı seçiyorum yine..
İzlenmeyi bekleyen filmlerim..
Kocaman bir dizi arşivim var.. Gidilmeyi bekleyen ve hiç adım atmadığım yerler, doyasıya haykırmak istediklerim var.. Dolu dolu hemde... Boğazımda takılan hayallerim...
Onlardan da kaçar gibiyim sanki..
Kaçmak..
Tamda bana göre..
En iyi yapabildiğim şeylerden biri.. KAÇMAK..

Kaçabildiğin kadar kaç.. Ama elbet yakalanacaksın..
Yakalandığında ne olduğunu biliyorsun.. KAÇ..
"O" acı tadı almamak için arkana bakmadan git..
Yakalansan bile durma, o suyu sakın içme..

İncinicem yine.. Kırılıcam, kırıcam.. Çok seveceğim, sevileceğim.. Bilmiyorumlar başlayacak.. Sancıların tutacak.. Her yerin acıyacak.. En çokta ... Ve son...
Ah.!
En iyisi bu isteksizlik sanırım.. Sessiz çığlığımı deklaşörüme saklamak yine... ve yine... He birde yudumlamakta olduğum acı Türk Kahveme..
Acıyı acı bastırır..
Takıntıyı ise 'aşk' la karıştıranların hikayesi...
Arada kalanlarsa...
Boşverin gitsin.. 
Kahveyi yudumlayın.. Acınızın üstüne bir acı tat daha ekleyin.. Ekleyin ki bir daha aynısı size kimse 'tattıramasın..'
Ne yazıkki aynısını yine tadacaksınız.. Ve o acı tat tekrar sizi bulduğunuzda çok tanıdık biriyle karşılacaksınız.. "SİZ"
Tekrar başa sardık gördünüz mü? En güzeli sıkmadan devam etmek.. Takılmadan, acıya alışarak..
Şimdi yudumlayın acılaşmış hayatınızı...
Görmediğiniz birşey daha.. Tam yanında duruyor... Küçük bir mutluluk.. Tebessüm.. 
Şimdi orada duran, o küçük bir parça çikolatayı alıp ağzınıza atın... Sakın hemen yemeyin.. Sımsıkı bastırın öylece kendisinin erimesini bekleyin.. Ve sonuç.. Acı mı? Hani nerede..
Aslında hiçte zor değilmiş dimi..
Afiyet olsun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !