23 Mayıs 2012 Çarşamba

Hey Adamım Kimsinki Sen! Benmi Stres!


İnsan sağlığı enteresan çok. Hiç birşey olmazmış gibi yaşıyoruz ya  en ufak bir rahatsızlıkta insanı zayıf düşürüp deyimi yerindeyse 'kurşun geçirmez' olduğumuzu anlıyoruz. Özellikle son sıralar şu 'stres' belasından çok çekiyorum. Hangi doktora gitsem 'yaşın küçük ne stresi var yahu bu kadar bi dur ohoo daha yeni başlıyorsun sen şimdiden böyle yaparsan... ' la başlayan ve uzun uzun devamı gelen cümleler sıralıyorlar. 

Normalde gamsız, duygusuz, vurdum duymazlığımla övünürüm. Şimdi ben böyleysem bu sters denen mahlukat nasıl olupta her yerde karşıma çıkar hiç anlamış değilim. Dertsiz bir tek kişi gösteremez bana kimse buna kuşkum yok ama benim gibi 'boşver-miş' biri için bu çok kırıcı sanırım. 

2012 senesine güzel bir giriş yapsamda gidişatı hiçte iyi değildi buna da itirazım yok son 4 ay benden en az 2-3 sene götürmüştür. Eee o zaman geçen sene ne vardı diye düşünüyorum. İş,aile,maddi sorun.. Genelde umursamam ama farkında olmadan değiştiğimi gördüm. Bu iyimi kötümü oldu kıyaslamasına girdiğimde kendim için 'hayır' oyunu kullanıyorum. 
Çok umursamaz ve gamsızlıkta iyi değil ama eski beni arar oldum. Çok gamsız,duygusuz,sert duruşumla eski ben. Gören oldumu acaba onu. Görürseniz aradığımı iletin lütfen. :)

Eskiler güzeldir iyidir.. Eskilerimizi sevelim :) 

Şimdi ben stresten uzakta yaşayamayacağıma göre, o halde bant kaydını geri sarıp başa alarak eskiye dönüşün startını yazının bitimi itibariyle play tuşuna basıyorum. Ve güzel bir acı Türk Kahvesiyle devam ediyorum.

Böyle durumlarda söylenen 'kafana takma' cümlesine ayar olurum, takmayın tavsiyesini vermeyeceğim. Veren kişilerede soruyorum, SİZ TAKMAMAYI nasıl başarıyorsunuz? Yada şöyle desem daha doğru TAKMAMAYI BAŞARABİLİYOR MUSUNUZ? Yoksa sadece TAKMIYOR numarasımı yapıyorsunuz. Son zamanlarda benimde yaptığım gibi. Şu an yanıt bekledim. Karşımda biri olsa neler diyebilir tahmin etmek hiçte zor değil. İnandırıcı cevap veren genelde çıkmaz. Yapabilene HELAL OLSUN, yapamayanlarada sevabına bunun raconunu anlatsınlar.

Benim yöntemim ne kadar etkilidir bilemem ama kendime verdiğim öğütle sizede diyorumki, derin nefes alıp kendinizi düşünün ve sorun; ne kadar sürede kafana takarsan çözüm bulursun? çözüm yoksa takacak birşeyde yok. Olmamalı sonuç belli çünkü. Tek çözüm var ve ne yaparsanız yapın değişmeyecek. Saçma bir söz daha size 'zoru başarırım, imkansız biraz zamanımı alır' hadi zoru yaptın, imkansızsa eğer bir şey yada bir durum neden adı 'imkansız' olsun. Demekki o imkansız değil. Bu sözlük anlamına bile ters bir durum. Yani demeye çalıştığım, imkanınız varsa taktığınız derdinizi çözer, kafanızdan atarsınız. Yoksa zaten son belliyse duymamazlıktan gelir, kabul eder ve kafanıza takmazsınız. En azından dozunda yaparsınız bunu. Takmadan olmaz sonuçta. Ancak toka bile takmayan ben, bunlarımı takacağım kafama... Koyverdim gitti... Sizde salın verin gitsin, oda kurtulsun sizde...

Dertsiz, tasasız, az stresli günleriniz olsun...  

Mutlu Sabahlar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !