15 Mayıs 2012 Salı

Ya sen?


Hiç tanımadığı birini özleyebilirmi bir kalp.. Herhangi bir yabancı olan birini nasıl oluyorda bu kadar özlüyorum.. Halbuki yüzünü bile hatırlamaya zorlanırken.. Hatırlamamak için elimden geleni yaparken.. Neden her nefes aldığımda hayali zihnimde.. Sigara dumanını kısa soluklarla içime çeker gibi.. Duruyor hep orada.. Her seferinde dahada doluyor içime.. Söküp atmak istesem kalbimi sökercesine canım yanıyor, inkar ediyor, direniyor... Sımsıkı tutunuyor o hayale.. 

 

 Hayat O'nun için nasıl  akıyor.. Özlüyormu O'da bu yabancıyı.. O'da böyle mi hissediyor.. Her sigarasında içiyormu bu özlemi.. Düğümleniyormu kelimeler boğazında.. Düşemeyen bir damla oluveriyormuyum yüzünde.. Gözlerini yumduğunda ne görüyor.. O sahile gidiyormusun.. Huzuru kucaklıyor sadece susup dinliyomusun dalgaların melodisini.. Yoksa hiç durmadan anlatıyormusun.. Peki ben hala yanındamıyım.. Omuzundamı başım.. Dünya bizim mi yine.. Zaman durmuş, sadece sen ve ben miyiz o sahilde.. Huzur muyuz... Tek kelimeden ibaretmiyiz.. Yalan yok, düşünmek yok, o an'damıyız sadece.. Gün batımında.. Hiç batmayan güneşimi izliyoruz.. Anlatamadıklarımızı anlatıyor yüzümüze vuran kırmızı izler.. Hiç susmayan ben, sonsuzluk gibi yinemi susuyorum.. Bir yabancı dokunuşuyla hala ellerinde mi ellerim..

Elimi tuttuğundaki sıcaklığı, bu masumane dokunuşu oda benim gibi hissediyormudur.. Rüyalarıına hala girebiliyormuyumdur.. Uyandığında sesimi duymak istiyormudur.. Eli telefone gidip rehberdeki adıma aramayacağımı bilerek, aramayacağını bilerek uzun uzun bakıp düşüncelere, hayalime dalıyormudur... Bunu yapıyormusun hiç.. Anlatabiliyomusun beni bi başkasına.. Yoksa sadece kendinemi saklıyorsun.. Yoksa hiç mi kalmadı benden bir iz...

"Sımsıkı" sarılmak istiyormudur benim gibi.. Sımsıkı.. -herşeyin başı kesinlikle sarılmak- Kokuma karışmış kokusu gibi, benim kokumda ondamıdır hala.. Yoksa çoktan unuttumu.. Beni unuttunmu gerçekten.. Bir yabancı nasıl unutulur ki... Tanımadığın birini nasıl unutabilirsin...  Ama özlenir... O'da beni özlüyormudur...

Tuhaf.. İnsan hiç tanımadığı bir yabancıyı nasıl özler.. 

Bir insanı özlemek kadar garip bir duygu varmı... 

Ruhuma dokunduğundan beri özlüyorum seni...  Ya sen? 

t.a
_______

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !