30 Mayıs 2012 Çarşamba

Siyah, Beyaz..


Eflatun rengi hoş bir renktir.. Hani sorarlar ya en çok hangi rengi seversin diye, garip ama genelde tereddüte düşerim her rengi severim ben.. Her rengin ayrı bir havası vardır.. Hava diyorum ama kastım yansıttıkları kişilikleri.. Bu soruya en güzel cevabı gardrobum yanıt verebilir sanırım.. En çok hangi renk kıyafetim var diye düşündüğümde öncelik kesinlikle "siyah"ta. Ardından beyaz geliyor. Ve cidden bu iki rengin tezatlığı ve asilliğini severim. Zaten telefolarımı seçerken özellikle beyazı tercih ederim. Hepsi beyazdı. Hali hazırda kullandığımkide beyaz. Araya karıştırdığım çok renk var ama en baskınları bunlar..

Nerden nereye altı üstü şarkı paylaşmak isteğiyle girdim buraya. :) Eflatun rengi ve okunuşunu sesli dile getirince hoşuma gitti galiba.. Daha önce paylaştım mı bilmiyorumhoş bir şarkı.. Az önce radyoda çalan parça..

Eflatun ve Burcu Güneş düeti... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !