16 Eylül 2012 Pazar

Gelse ne fayda.. Gelmese neye fayda...

Yeter mi seni bana anlatmaya şarkılar...
Duyduğum müziğin hoş sesleri arasında çıka gelir misin odama.. Rüyalarıma.. Yastığımın sol yanına süzülmüsün usulca.. Yavaşça elimi tutup fısıldarmısın beni sevdiğini...
Baktığım boş çerçevede belirir mi siluetin...
Bakabilir misin yine bana uzun uzun. .Binlerce kelimeyi sığdırabilir misin o çerçeveye..
Hüzünlendirir mi beni bulutlu havalar yine.. 
Yağmurlar hatırlatır mı yine seni bana.. Toprak kokusuyla gelirmisin yürüdüğüm boş sokaktaki köşe başına..
Gelme.. Gelmeni istemem bana böyle.. 
Ne şarkılar, ne boş çerçeve... Yağmurlar mı? Onlar en büyük günahkar..
Tek bir nokta kadar (.) keskin ve sert.. Gelme sakın.. Ne düne ne bugüne..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !