7 Eylül 2012 Cuma

Sıkıntılı !!!


Hoş bir melodi.. Güzel bir gece.. 
Sıraya dizilmiş hayaller.. 
Kayan yıldızlarda bırakılmış umutlar...
Kapının ardında bıraktığım arzularım..
En az yazabildiklerim kadar güzel olan hatıralarım...
Düşünüyorum.. Ne demeliyim , nereden başlamalıyım.. 
Hangi tuşa basarsam geri sarabilirim.. Hangisi hızla ilerletir...

Bazen öyle vakitlerde aklıma takılıyorki bazı şeyler, elimde kağıt kalemin olmadığına hayıflanıyorum.. 
Sonra toparlayamıyorum zaten.. Hatta öyle oluyorki sayfaya uzunca bir süre bakıp kapatıyorum.. 
Tıkıldım kaldım bu cümlere işte.. Yazmak istiyorum deli gibi.. Ama olmuyor bu gece sanırım.. Belki başka bir gece.. Başka bir duyguyla...
Salıcakla kalın... Mutlu rüyaların hepsi sizin olsun... 
Masalınızın baş kahramanı olarak dokundurun sihirli değneğinizi etrafınıza, bencil olmayınçevrenizdekileride büyüleyin.. Mutluluğunuzla, mutlu sonlarınızla.. Küçük bir dokunuş sadece... 
Bu gece rüyanız mutlu olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !