6 Eylül 2012 Perşembe

Küçük, hoş bir nostalji.. :)

Özlemek nedir diye düşünüyorum... Derinden hissedemediğim bir duygu, yabancı olduğum... ama bazen işte......
İçime bir yumru oturuyor sanki... 
Duymak istemediğim.. Yazamadığım, silemediğim, unutmadığım herşey için çekip atıyorum içimden... 
Farklı bir anda, farklı bir yerde olabilmek varken.. Olduğum yerde "ben" olmak ağır geliyor o zaman... 
Derin bir iç çekip duraksıyorum... 
Sizde "ben" olsanız yılardınız... Kimbilir belki oracıkta bırakıp kaçardınız...
İçi dolu cümleler sarf edecek değilim.. O konumda hiç değilim şuan...
Küçük bir nostalji gecesiydi.. Gayet verimli.. 
Zamanında özlenmişlikler serildi sırayla önüme.. Seçtim sanırım tek tek..
Değerimin değersizlikle ölçüldüğünü kendime hatırlatarak, toparlıyorum serilenleri... 
Seçen seçti, isteyen çoktan alıp gitti.. Geriye küskünlüklerim kaldı elime her zamanki gibi, olması gerektiği gibi...
Huzurlu bir uyku diliyorum... Serin bir gece, bol yıldızlı... Ay dede de eşlik etsin yalnız olanlara, yalnız olmadıklarını hatırlatmak amacıyla...
Derin bir nefesle huzuru soluyun içinize... Ruhunuza deysin...
İyi geceler, tatlı rüyalar..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !