29 Eylül 2012 Cumartesi

Kırdım sizleri...

Hırçınım son zamanlarda.. Tavırlarıma, söylediklerime hayret ediyorum..
Bir an geliyor bambaşka bir ben oluyorum..
Aradan geçen vakitte ben ne ne yaptım öyle diyorum..
Sonra da üzülüyorum kalp kırdığım için.. 
Bugünde bir kalp kırdım sanırım.. Ve nasıl ne şekilde diyeceğimi bilemiyorum..
Elim telefona gidiyor kısada olsa bir cümle yazmak için, velakin ya tekrar yaparsam diyorum aynısını..
Garip dimi.. Bencede..
Bu pişmanlık mı yoksa vicdan azabımı çözemedim henüz onun idrakına varmış değilim..
Bildiğim tek şey ben son zamanlarda çok az özür diler çok fazla kalp kırar olmuşum..
Afedin beni dostlar.. Olduğumdan biraz daha hırçım o kadar..  
Yarın önemli bir gün.. Sakin kafayla düşünmek gerek nedenini, niçinini...
Mutlu uykular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright All Right Reserved ! Tuba Atamer !